MINT@Nova

Česta pitanja1

Kako mogu aktivirati MINT@Nova
Ako ste novi korisnik online bankarstva posjetite najbližu poslovnicu Banke.
Ako ste postojeći korisnik internetskog ili mobilnog bankarstva, javite se u Kontakt centar na broj 0800 472 472 odnosno +385 1 4890 365 (za pozive iz inozemstva)

Kako mogu saznati svoje korisničko ime za pristup internetskom bankarstvu?
Korisničko ime možete naći na pristupnici za ugovaranje usluge MINT@Nova, ili u aplikaciji online bankarstva pod opcijom „Više“.

Na kojim je sve operativnim sustavima podržano MINT@Nova?
Mobilna aplikacija je podržana na Android operativnim sustavima koja je dostupna na Google Play (Trgovina Play) i iOS operativnom sustavima koja je dostupna na App Store, dok je internetsko bankarstvo dostupno na svim operativnim sustavima gdje imate pristup internetu.

Što je mToken i postoji li unutar mobilnog bankarstva?
mToken je samostalno sredstvo prijave na usluge MINT@Nova, a služi i za potpisivanje naloga.
mToken je sastavni dio mobilne aplikacije pa je preduvjet za njegovo korištenje posjedovanje iPhone ili Android pametnog telefona.
Kada radite prijavu u internetsko bankarstvo ili potvrđujete plaćanja putem interneta, potvrda mTokenom je putem automatske (Push) poruke koja stiže na Vaš mobilni uređaj.

Postoji li mogućnost korištenja usluge MINT@Nova s fizičkim tokenom?
Predmetna funkcionalnost nije dostupna s obzirom da je token integriran (sastavni dio) unutar mobilne aplikacije.

Može li se kroz aplikaciju dobiti potvrda o plaćanju?
Potvrdu o plaćanju u pdf formatu možete dobiti za sve provedene naloge, kao i za sve kartične transakcije.

Zašto prilikom kupovine putem interneta ne dobijem svaki puta zaporuku već me nekad traži autorizaciju putem mobilnog bankarstva?
Za sve korisnike kartica Banke omogućili smo jednostavniju online kupovinu s podržanim sigurnosnim standardom 3D Secure. Način koji se mogu autorizirati transakcija ovisi na kojem je stupnju sigurnosti koju koristi trgovac. Osim statičkom (uvijek ista, dobiva se kod ugovaranja kreditne kartice) i dinamičkom (jednokratna, kreira se kod pojedinačnog plaćanja) zaporkom, te putem mobilnog bankarstva Banke.

Gdje mogu vidjeti prikupljene bodove u HVALA programu?
Prikupljene bodove iz HVALA programa moguće je vidjeti u aplikaciji MINT@Nova pod opcijom „Više“, kao i na internetskom bankarstvu.

Mogu li komunicirati s Bankom putem MINT@Nova platforme?
Putem nove platforme je moguće komunicirati s Bankom putem poruka.
Za svaki upit koji pošaljete prema Banci, ubrzo ćete dobiti i odgovor, na koji također možete povratno i Vi odgovoriti.

Kako aktivirati prijavu otiskom prsta u postavkama mobilnog uređaja?
Kako biste aktivirali opciju prijavom otiskom prsta ili prepoznavanje lica, potrebno je prvo aktivirati biometrijsku autentifikaciju na Vašem mobilnom uređaju. Nakon toga u postavkama aplikacije online bankarstva  aktivirajte prijavu i autorizaciju biometrijom.

Blokirao sam prijavu otiskom prsta u mobilno bankarstvo i sustav me traži da upišem svoj PIN. Zašto?
Ako se nakon tri kriva pokušaja pokušavate prijaviti u mobilnu aplikaciju, iz sigurnosnih razloga, aplikacija vas traži PIN. Nakon unosa ispravnog PIN-a, aplikacija će vas ponovno pitati za prijavu i autentifikaciju biometrijom.

Što je podjela na rate?
Za sve korisnike koju imaju aktiviranu uslugu Debitna na rate ili Mastercard NOVA kreditnu karticu moguće je napraviti podjelu transakcije na rate kroz MINT@Nova online bankarstvo.

Imate li i novo internetsko bankarstvo?
online bankarstvo jedinstvena je usluga s kojom dobivate i internetsko i mobilno bankarstvo, tako da možete koristiti uslugu koju više preferirate.

Što je Foto plaćanje?
Korištenjem Foto plaćanja putem mobilnog uređaja  plaćate račune brže i jednostavnije uz pomoć kamere telefona. Odabirom opcije Foto plaćanje skenirate 2d kod, QR kod ili uplatnicu nakon čega se automatski popunjava nalog za plaćanje.

Mogu li u aplikaciji dobiti informaciju o dugu po kreditnoj kartici ili kreditu?
Pregledom proizvoda kojeg imate ugovorenog u Banci (kredit, kreditna kartica) te odabirom opcije „Uplati“, automatski se otvaraju podaci za plaćanje, a naveden je i podatak o iznosu dugovanja. 

Na koji način mogu zaštiti svoje mobilno i internetsko bankarstvo?
Za pristup mobilnom bankarstvu potrebno se pridržavati sigurnosnih mjera zaštite postavljanjem PIN-a ili postavljanjem biometrijskih svojstava. 
Usluge kojima se pristupa PIN-om automatski se zaključavaju nakon tri uzastopna unosa pogrešnog PIN-a odnosno nakon tri uzastopna neuspješna skeniranja otiska prsta ili skeniranja lica aplikacija će vas tražiti unos PIN-a.
Usluzi internetskog bankarstva pristupate svojim korisničkim imenom i korištenjem mobilne aplikacije na vašem pametnom uređaju i mobilnog tokena.
Za više detalja o opasnostima i zaštiti od zlonamjernih programa te provođenju sigurnosnih mjera zaštite, posjetite stranicu Banke Sigurnost internetskog i mobilnog bankarstva.
U slučaju da posumnjate na neovlašteni pristup vašem internetskom bankarstvu ili zloupotrebu vaših podataka, ili posumnjate da je vaše računalo zaraženo zlonamjernim računalnim programom/štetnim računalnim programom, odmah obustavite rad na računalu i prijavite slučaj na hpb@hpb.hr ili putem telefona 0800 472 472 odnosno +385 1 4890 365 (za pozive iz inozemstva) te u poslovnici Banke.

Što da napravim u slučaju gubitka ili krađe mobilnog uređaja koje mi služi za prijavu na MINT@Nova?
Gubitak ili krađu mobitela s instaliranom aplikacijom online bankarstva potrebno je bez odgađanja prijaviti Banci na kontakt broj 0800 472 472 odnosno +385 1 4890 365 (za pozive iz inozemstva).

Što je prekogranično plaćanje u valuti euro?
Pomoću funkcionalnosti prekograničnog plaćanja u valuti euro možete plaćati na bilo koji račun iz SEPA područja.
SEPA područje obuhvaća sve članice EU te Island, Lihtenštajn, Norvešku, Švicarsku, Monako i San Marino.
Plaćanje se zadaje s računa u valuti EUR te je na računu, osim iznosa plaćanja, potrebno osigurati i sredstva za naknadu za plaćanje.