MINT@Nova

MINT@Nova

MINT@Nova
2u1 – jedna aplikacija omogućuje pristup internetskom i mobilnom bankarstvu!
MINT@Nova online bankarstvo donosi vam niz novih funkcionalnosti i još jednostavnije upravljanje vašim financijama prilagođeno dinamici suvremenog života. Jednostavno je, intuitivno za korištenje, pregledno, a uz nove funkcionalnosti pruža i veću brzinu izvršavanja akcija. Korištenje nove aplikacije pružit će vam još bolje korisničko iskustvo!

Pregled pogodnosti

2 u 1
Internetsko i mobilno bankarstvo kao objedinjena usluga

Podjela transakcija na rate
Iznos kupovine podijelite na željeni broj rata putem online bankarstva

Biometrija
Još brža i lakša prijava otiskom prsta ili prepoznavanjem lica

Foto plaćanje
Mobilnim uređajem skenirajte uplatnicu, a platni nalog će se automatski popuniti

Prekogranično plaćanje u valuti EUR
Mogućnost plaćanja u valuti EUR na račune SEPA
Mobilno bankarstvo
  • Prijava i autorizacija biometrijom
  • Podržava li vaš mobilni uređaj biometriju?
    Odlučite li se za biometriju i rad s mobilnom aplikacijom će biti još lakši. Jednostavno se prijavite ili potvrdite transakcije pomoću prepoznavanja otiska prsta ili prepoznavanja lica.

    prvi ekran
  • Pregled svih računa
  • U nekoliko klikova dostupan vam je pregled svih vaših računa u Banci, kao i stanja po pojedinim proizvodima: stanja kredita, kreditnih kartica ili štednje.
    2. korak
  • Podjela transakcije na rate
  • Imate li ugovorenu uslugu Debitna na rate ili Mastercard NOVA kreditnu karticu od sada je moguće sve transakcije iznad 26,54 eura, napravljene karticama Banke u zemlji, inozemstvu ili online, podijeliti na rate kroz on-line bankarstvo.
    3. KORAK
  • Još jednostavnije online plaćanje
  • Online plaćanje debitnom ili kreditnom karticom sada ćete još jednostavnije autorizirati i to putem automatske (push) poruke koju ćete primiti na svom mobilnom uređaju.
    4. KORAK
  • Prekogranično plaćanje u eurima
  • Plaćajte na račune iz SEPA područja* u valuti EUR u svega par klikova.
    *SEPA područje obuhvaća sve članice EU te Island, Lihtenštajn, Norvešku, Švicarsku, Monako i San Marino.
    5. KORAK
Internetsko bankarstvo
  • Jednostavna prijava u internetsko bankarstvo
  • Prijavite se u MINT@Nova internetsko bankarstvo u 3 jednostavna koraka
    • 1. Upišite korisničko ime
    • 2. Pritisnite gumb „Prijava“
    • 3. Na Vašem mobilnom uređaju autorizirate prijavu putem automatske (push) poruk
    1. KORAK
  • Jednostavan pregled i uplata na kredite i kreditne kartice
  • Provjerite stanja svojih kredita i kreditnih kartica te dospjelo dugovanje, a u samo 4 klika napravite uplatu na kredit ili kreditnu karticu.

    2. KORAK
  • Komunikacija s Bankom
  • Komunikacija s Bankom sada je još jednostavnija putem MINT@Nova platforme. Za svaki upit koji pošaljete kroz platformu ubrzo ćete dobiti odgovor, na koji možete i povratno odgovoriti.

    3. KORAK
  • Shop
  • Shop je dio aplikacije u kojem možete pogledati proizvode i usluge banke. Odabirom proizvoda/usluge dostupne su vam osnovne informacije, a odabirom tipke „Zanima me“ šalje se zahtjev prema Vašoj matičnoj poslovnici te Vas kolege kontaktiraju s ponudom.

    4. KORAK

Sažetak

Jednostavan pregled i uplata na kredite i kreditne kartice
Provjerite stanja svojih kredita i kreditnih kartica te dospjelo dugovanje, a u samo 4 klika napravite uplatu na kredit ili kreditnu karticu.

Komunikacija s Bankom
Komunikacija s Bankom sada je još jednostavnija putem MINT@Nova platforme. Za svaki upit koji pošaljete kroz platformu ubrzo ćete dobiti odgovor, na koji možete i povratno odgovoriti.

Shop
Shop je dio aplikacije u kojem možete pogledati proizvode i usluge banke. Odabirom proizvoda/usluge dostupne su vam osnovne informacije, a odabirom tipke „Zanima me“ šalje se zahtjev prema Vašoj matičnoj poslovnici te Vas kolege kontaktiraju s ponudom.

MINT@Nova aplikacija

Preuzmite online bankarstvo s kojim možete:

  • koristiti biometriju za prijavu i autorizaciju plaćanja
  • brzo i jednostavno platiti račune putem opcije Foto plaćanje
  • podijeliti do 12 rata transakcije učinjene karticama, ugovorenim u Novoj hrvatskoj banci prije pripajanja Hrvatskoj poštanskoj banci, na prodajnim mjestima, online ili u inozemstvu

Odaberite online bankarstvo jer s bankom treba živjeti bolje!

Česta pitanja
  • Kako mogu aktivirati MINT@Nova
  • Ako ste novi korisnik online bankarstva posjetite najbližu poslovnicu Banke.
    Ako ste postojeći korisnik internetskog ili mobilnog bankarstva, javite se u Kontakt centar na broj 0800 472 472 odnosno +385 1 4890 365 (za pozive iz inozemstva)
  • Kako mogu saznati svoje korisničko ime za pristup internetskom bankarstvu?
  • Korisničko ime možete naći na pristupnici za ugovaranje usluge MINT@Nova, ili u aplikaciji online bankarstva pod opcijom „Više“.
  • Na kojim je sve operativnim sustavima podržano MINT@Nova?
  • Mobilna aplikacija je podržana na Android operativnim sustavima koja je dostupna na Google Play (Trgovina Play) i iOS operativnom sustavima koja je dostupna na App Store, dok je internetsko bankarstvo dostupno na svim operativnim sustavima gdje imate pristup internetu.
  • Što je mToken i postoji li unutar mobilnog bankarstva?
  • mToken je samostalno sredstvo prijave na usluge MINT@Nova, a služi i za potpisivanje naloga.
    mToken je sastavni dio mobilne aplikacije pa je preduvjet za njegovo korištenje posjedovanje iPhone ili Android pametnog telefona.
    Kada radite prijavu u internetsko bankarstvo ili potvrđujete plaćanja putem interneta, potvrda mTokenom je putem automatske (Push) poruke koja stiže na Vaš mobilni uređaj.

  • Postoji li mogućnost korištenja usluge MINT@Nova s fizičkim tokenom?
  • Predmetna funkcionalnost nije dostupna s obzirom da je token integriran (sastavni dio) unutar mobilne aplikacije.
  • Može li se kroz aplikaciju dobiti potvrda o plaćanju?
  • Potvrdu o plaćanju u pdf formatu možete dobiti za sve provedene naloge, kao i za sve kartične transakcije.
  • Zašto prilikom kupovine putem interneta ne dobijem svaki puta zaporuku već me nekad traži autorizaciju putem mobilnog bankarstva?
  • Za sve korisnike kartica Banke omogućili smo jednostavniju online kupovinu s podržanim sigurnosnim standardom 3D Secure. Način koji se mogu autorizirati transakcija ovisi na kojem je stupnju sigurnosti koju koristi trgovac. Osim statičkom (uvijek ista, dobiva se kod ugovaranja kreditne kartice) i dinamičkom (jednokratna, kreira se kod pojedinačnog plaćanja) zaporkom, te putem mobilnog bankarstva Banke.
  • Gdje mogu vidjeti prikupljene bodove u HVALA programu?
  • Prikupljene bodove iz HVALA programa moguće je vidjeti u aplikaciji MINT@Nova pod opcijom „Više“, kao i na internetskom bankarstvu.
  • Mogu li komunicirati s Bankom putem MINT@Nova platforme?
  • Putem nove platforme je moguće komunicirati s Bankom putem poruka.
    Za svaki upit koji pošaljete prema Banci, ubrzo ćete dobiti i odgovor, na koji također možete povratno i Vi odgovoriti.
  • Kako aktivirati prijavu otiskom prsta u postavkama mobilnog uređaja?
  • Kako biste aktivirali opciju prijavom otiskom prsta ili prepoznavanje lica, potrebno je prvo aktivirati biometrijsku autentifikaciju na Vašem mobilnom uređaju. Nakon toga u postavkama aplikacije online bankarstva  aktivirajte prijavu i autorizaciju biometrijom.
  • Blokirao sam prijavu otiskom prsta u mobilno bankarstvo i sustav me traži da upišem svoj PIN. Zašto?
  • Ako se nakon tri kriva pokušaja pokušavate prijaviti u mobilnu aplikaciju, iz sigurnosnih razloga, aplikacija vas traži PIN. Nakon unosa ispravnog PIN-a, aplikacija će vas ponovno pitati za prijavu i autentifikaciju biometrijom.
  • Imate li i novo internetsko bankarstvo?
  • online bankarstvo jedinstvena je usluga s kojom dobivate i internetsko i mobilno bankarstvo, tako da možete koristiti uslugu koju više preferirate.
  • Što je Foto plaćanje?
  • Korištenjem Foto plaćanja putem mobilnog uređaja  plaćate račune brže i jednostavnije uz pomoć kamere telefona. Odabirom opcije Foto plaćanje skenirate 2d kod, QR kod ili uplatnicu nakon čega se automatski popunjava nalog za plaćanje.
  • Mogu li u aplikaciji dobiti informaciju o dugu po kreditnoj kartici ili kreditu?
  • Pregledom proizvoda kojeg imate ugovorenog u Banci (kredit, kreditna kartica) te odabirom opcije „Uplati“, automatski se otvaraju podaci za plaćanje, a naveden je i podatak o iznosu dugovanja. 
  • Na koji način mogu zaštiti svoje mobilno i internetsko bankarstvo?
  • Za pristup mobilnom bankarstvu potrebno se pridržavati sigurnosnih mjera zaštite postavljanjem PIN-a ili postavljanjem biometrijskih svojstava. 
    Usluge kojima se pristupa PIN-om automatski se zaključavaju nakon tri uzastopna unosa pogrešnog PIN-a odnosno nakon tri uzastopna neuspješna skeniranja otiska prsta ili skeniranja lica aplikacija će vas tražiti unos PIN-a.
    Usluzi internetskog bankarstva pristupate svojim korisničkim imenom i korištenjem mobilne aplikacije na vašem pametnom uređaju i mobilnog tokena.
    Za više detalja o opasnostima i zaštiti od zlonamjernih programa te provođenju sigurnosnih mjera zaštite, posjetite stranicu Banke Sigurnost internetskog i mobilnog bankarstva.
    U slučaju da posumnjate na neovlašteni pristup vašem internetskom bankarstvu ili zloupotrebu vaših podataka, ili posumnjate da je vaše računalo zaraženo zlonamjernim računalnim programom/štetnim računalnim programom, odmah obustavite rad na računalu i prijavite slučaj na hpb@hpb.hr ili putem telefona 0800 472 472 odnosno +385 1 4890 365 (za pozive iz inozemstva) te u poslovnici Banke.
  • Što da napravim u slučaju gubitka ili krađe mobilnog uređaja koje mi služi za prijavu na MINT@Nova?
  • Gubitak ili krađu mobitela s instaliranom aplikacijom online bankarstva potrebno je bez odgađanja prijaviti Banci na kontakt broj 0800 472 472 odnosno +385 1 4890 365 (za pozive iz inozemstva).
  • Što je prekogranično plaćanje u valuti euro?
  • Pomoću funkcionalnosti prekograničnog plaćanja u valuti euro možete plaćati na bilo koji račun iz SEPA područja.
    SEPA područje obuhvaća sve članice EU te Island, Lihtenštajn, Norvešku, Švicarsku, Monako i San Marino.
    Plaćanje se zadaje s računa u valuti EUR te je na računu, osim iznosa plaćanja, potrebno osigurati i sredstva za naknadu za plaćanje.
Dokumenti